سوالات متداول

سوالات متداول

شرایط انصراف از خرید به چه صورتی است؟

پس از ثبت سفارش تا زمانی که سفارش مشتری در وضعیت پست قرار نگرفته باشد می توانید از انصراف از خرید استفاده کنید.

اگر سفارش در وضعیت پست باشد می توان از خرید انصراف داد؟

بله اگر سفارش در وضعیت پست باشد مشتری می تواند درخواست انصراف از خرید داشته باشد ولی چون سفارش ارسال شده باید مشتری بسته پستی را از اداره پست تحویل گرفته و دوباره به آدرس فروشگاه ارسال کند و زمانی که بسته پستی به دست فروشگاه رسید هزینه ارسال از کل مبلغ سفارش مشتری کسر می‌شود و مابقی مبلغ سفارش به مشتری عودت داده می شود.

چگونه درخواست انصراف از خرید را به فروشگاه اطلاع دهیم؟

با ورود به حساب کاربری خود و در قسمت تیکت بر روی درج تیکت کلیک کنید و در قسمت دپارتمان انصراف از خرید را انتخاب کنید و درخواست خود را ثبت کرده و منتظر پاسخ از سمت فروشگاه باشید.

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 7 روز پس از دریافت کالا، به فروشگاه اطلاع داده شود.

کالایی که از فروشگاه خریده ام، پس از یک هفته از تحویل کالا، خراب شده و نیاز به استفاده از گارانتی دارم، چطور می توانم از گارانتی استفاده کنم؟

فروشگاه آینده تا 7 روز از تاریخ تحویل کالا به شما، عودت کالا را بر عهده دارد. در صورتی که پس از این مدت کالای شما دچار نقص شود، در صورتی که تحت پوشش گارانتی باشد، می توانید برای رفع عیب به شرکت گارانتی کننده مراجعه نمائید.

تا چند روز مهلت دارم محصول خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟

7روز پس از تحویل کالا، می توانند با مراجعه به حساب کاربری خود و در قسمت تیکت بر روی درج تیکت کلیک کنید و در قسمت دپارتمان مرجوعی 7روزه کالا را انتخاب کنید و درخواست خود را ثبت کرده و منتظر پاسخ از سمت فروشگاه باشید.